یزدفردا "ستاد مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در استان یزد با صدور بیانیه ای خطاب به مردم استان   ضمن تشکر از حضور مردم از هواداران خود خواست تااز نتایج این دستاورد ملت صیانت نموده، هواداران نامزدهای دیگر را نیز در این موفقیت سهیم بشمارید


متن کامل بیانیه ستاد مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در استان یزد به شرح زیر است :
بسمه تعالی
میزان رای ملت است «امام خمینی»
با حمد و سپاس الهی و درود و صلوات بیکران بر پیام آور آخرین و ذریه طاهرین او و با سلام بر ملت شریف و متعهد ایران اسلامی که بار دیگر حماسه ای بزرگ از حضور آفریدند و ثبات و استقرار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند. پیروزی بزرگی که در این همایش عظیم نصیب ملت ایران گردید اختصاص به گروه خاصی ندارد و همه ملت بزرگ به صورت یکسان در آن سهیم اند.
جا دارد از هواداران نامزدهای دیگر که با متانت و اخلاق خوب و پرهیز از تشنج و به قصد سربلندی ملت و کشور اسلامی به صحنه آمده اند تشکر گردد. امید که با حفظ متانت و آرامش و هوشیاری نسبت به حیله های دشمن که در صدد مخدوش ساختن آثار و برکات این حضور است سعی بدخواهان نظام و دشمن بیرونی نا کام بماند.
بی تردید آنان که در این مدت به ایجاد مزاحمت برای مردم در معابر شهر و اقدام به اعمال مغایر شرع و اخلاق، موجبات ایذاء روحی مردم و صحنه های ناخوشایند را فراهم ساختند امروز در پیشگاه ملت شریف و وجدان خود سر به زیر هستند .
با ضمن تشکر از تمام نهادهای ذیربط در برگزاری این انتخابات با شکوه که زحمت زیادی را متحمل شدند و با تشکر از ملت بزرگوار بخاطر حضور گسترده در صحنه از هواداران جناب آقای دکتر احمدی نژاد تقاضا داریم که از هرگونه حرکتی که باعث تحریک و تنش گردد خصوصاً حرکت کاروانی موتور سواران به دور شهر خودداری و با این کار از نتایج این دستاورد ملت صیانت نموده، هواداران نامزدهای دیگر را نیز در این موفقیت سهیم بشمارید و بی شک ریاست محترم جمهور، خدمتگزار تمام ملت است، چه کسانی که به ایشان رای داده و چه کسانی که تکلیف خود را در رای به نامزد دیگری یافته اند.
با حمد و سپاس الهی
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا